nedelja, 13. julij 2014

Razglabljanje same s seboj

Zadnje čase mi dvignejo pritisk ljudje, ki mi že po naravi dvigujejo pritisk in me delajo živčno. Ja, ko se pogovarjam z njimi, tudi če prej nisem bila, med pogovorom postanem živčna. Ugotovila sem, da taki ljudje mi kradejo energijo, najbolj zanimivo pa je, da so ti ljudje po njihovem mnenju zelo duhovno in ne vem kako napredni. Vsak dan meditirajo in delajo na sebi, se imajo za nekaj več, so ne vem kako dobri pri vsem. Potem pa ti pošlejo povezave do videev in ne vem česa, in ko želiš, da ti preprosto razložijo to stvar o njej nimajo pojma. Prosim, zbudite se in postavite se na realna tla, tja kamor spadate. Tukaj imam 3 primere, vem, da če boste omenjeni brali to objavo, da se boste prepoznali, upam, da se boste zamislili nad seboj.


Prvi je najhujši. Mu rečem, da nočem govorit z njim in ga sprejet med prijatelje, ker je vsiljiv in on še bolj rine v mene. Govori, da razume kaj pišem, da sem nekaj posebnega, obenem pa da tudi on ni nula, da tudi nekatere stvari obvlada in tako naprej. Ko ga vprašam katere so te stvari pa mi jih ne zna ali pa noče razložit. Le zakaj? Zato, ker o ničemer nima pojma. Sama se ne razkazujem, ljudje sami pridejo do mene, ne silim vanje, ne razlagam jim kaj in kako delam, in ne razlagam jim kako močna oz poduhovljena naj bi jaz bila. Hočam se jim približat v njihovem jeziku. Zato ne prerokujem, kar je tudi res ampak samo podajam sporočila. Torej človek, dokler ne vidim rezultatov ne bo nič. Najprej pa naredi nekaj zase. Preštudiraj kaj moraš narediti, da zapreš kanal kako se krade energijo drugim.


Drugi je prav takšen. Ima baje ogromno energije, z mislimi lahko razgradi oblake, ima občutek, da drugi slišijo njegove misli in še kaj podobnega bi se našlo. Zakaj imaš tak občutek? Ker si ti tudi energijski vampir, kateri drugim pije energijo, čeprav se prehanjuješ vegansko. Ne, prehrana ni odvisna kako energijsko bagat si. Če imaš čisto srce, potem imaš čisto energijo in lahko počneš kar želiš, čeprav se prehranjuješ z mesom, tako pač je. Meni je že nekaj ljudi reklo, da me obkrožajo lepe in čiste energije, tako pač je.


Zadnji in tudi najmlajši in mislim, da tudi z najmanj znanja, ki misli, da če bo sebe sčistil energijsko, da bo potem lahko sčistil ves svet. Ne, svet ne rabi pomoči takih ljudi, kot si ti. Svet se lahko sčisti sam, no pod svet je mišlen planet Zemlja, ta se lahko brez problema sčisti, samo pomoč pri začetku potrebuje, vendar ne tebe dragi moj, ampak ljudi, ki so močnejši in imajo dovolj znanja, in ne, niti jaz ne spadam mednje. Tudi različni kristali in ostali pripomočki, ter meditacija ti ne morejo pomagati, raje se prični učiti, znanje je največja moč, katero imaš in le to lahko deliš.


Ne, sama ne uporabljam nobenih pripomočkov in zelo malo se učim kaj in kako delat, ampak vse kar delam, delam spontano in mi brez večjih problemov ratuje. Da, vsake toliko časa povprašam ljudi, kateri vedo in znajo za mnenje ali počnem prav ali ne in ponavadi delam prav, ter mi povedo, kaj naj še delam, da bom boljša in da ne bom preveč ogrožena od negativnih sil in ljudi.


Prav tako kot nekateri ljudje, mene motita tudi ena beseda in en stavek. Beseda je NAMASTE, katero ljudje uporabljajo dosti preveč prepogosto in nekateri sploh ne vedo kaj pomeni in jo izustijo kar tako, ker jim je tako všeč. Ne, to ni beseda za kar tako, to ima pomen, velik in globok pomen in prosim, ne izkoriščajte jo več. Tu je pa tudi stavek: I am that I am oz Jaz sem, ki sem. Tudi to vsi govorijo na veliko. Ja, vsak je tisto kar je, vendar tega ni potrebno na veliko razlagat, to vsakdo ve. Meni je bolj všeč In Lak'ech, Ala K'in. Ja, to ima globok pomen, in ne, nikomur ne povem kaj pomeni, in tudi tiste, ki veste kaj pomeni, prosim, da ne razglabljate okoli. Vsak naj najde sam, saj bo tako globlje občutil pomen. Pa še vsi, ki se imate za PINAŠALCE LUČI. Kaj je že to? Zakaj to morate razglabljat na veliko? Kdor je zares velik in zares močan in zares globok ne rabi govoriti drugim kaj je, saj to ljudje začutijo. In potem, ker so se tako poimenovali, takoj, ko povedo nekaj, takoj v zameno zahtevajo denar. Ne, tega se ne more kupiti, vse to je brezplačno. In samo čisti ljudje ne zahtevajo denarja, ampak se prepustijo usodi in če jim kdo kaj da, sprejmejo. Ne pravim, da če človek nariše sliko, to je drugače, če ne drugega je potrebno plačati material, in v tem primeru odobravam, da zahtevajo denar, ne pa za navadna sporočila, to je čisto drugo. Kdor je čist ne potrebuje denarja v zameno za svoje delo, oz ga ne zahteva. Torej vsi, ki zahtevajo denar, so tisti, ki niso čisti v svojem bistvu in ne dajejo pravih rezultatov in niso to, za akr se izdajajo, ampak to delajo zaradi denarja, ne zaradi tega ker znajo in zmorejo.


To je to, svoje misli sem izlila, in upam, da se bo tudi vas kaj od tega dotaknilo. Hvala vsem, ki boste to prebrali.

Ni komentarjev:

Objavite komentar