nedelja, 20. julij 2014

Želje

Zakaj se me bojite? Nič posebnega nisem, sem človek kot vi. Ne vem več kot vi, mogoče še manj, dost manj od ostalih. Vem, da berete moja sporočila in nekatera so tako preprosta, druga pa komaj razumete, kot da jih ne bi pislala jaz. Naj vam povem, da vse natipkam sama, vse pride iz moje glave, vendar včasih na en, včasih na drug način. Ne, ne bom vam razlagala kaj in kako, ker se boste še bolj ustrašili, tega pa nočem.


Nekoč je živel mlad par, ki ni mogel imeti otrok. Trudila sta se eno leto, saj sta imela veliko željo po potomcih. Po enem letu sta se odločila, da se bosta udala v usodo in si nehala želeti otroka tako močno in se veselila vsakega dne in vsakega trenutka posebej. Čez eno leto sta pestvovala malo dete. Ko si nekaj močno želite se telo in vse obrne proti vam. Ko se želja umiri, takrat lahko to, kar si želite pride do vas.


Poznamo želje iz misli, katere si želimo v glavi, možganih. Pazite kaj si želite na tak način, saj imajo take želje dvojno vlogo, pozitivno in negativno. Samo čiste želje, to so želje iz srca so prave želje in se vam v celoti in ravno tako, kot si želite izpolnijo. Da, veliko ljudi si želi denar, ga dobijo na hitro, venda ga prav tako hitro izgubijo, prav tako avto, službo, vse. To je zato, ker si zaželijo iz možganov, iz glave, iz misli, to niso prave želje in so prav toliko kot pozitivne tudi negativne. Pojdite raje v srce in poslušajte srce in njegove želje. Želje po sreči, po ljubezni, po dobroti. Ne, srce si ne želi avta, ne denarja, ne materialnih stvari, srce si želi čisto drugačnih stvari.


Kaj, če ne bi samo sedeli doma in si želeli službe, kaj če bi nekaj konkretnega naredili na poti do tega. Delajte nekaj, kar vas veseli, ob čemer ste srečni. Ko boste srečni, bodo tudi drugi videli vašo srečo, tako bodo na tak način tudi napisane prošnje za delo in dobra energija bo šla naprej in prej boste dobili delo, saj se dobro počutite v svoji koži. Ja, vem, da je težko biti srečen, če se boriš sam s seboj, da dobiš in prihraniš nekaj centov, kateri bi te spravili iz brezna, iz tistega najglobljega brezna obupa iz katerega ne moreš in ne moreš priti, saj te že kaj ponovno spravi nazaj v brezno.


Sem človek, ki vse dela zadnji trenutek, tudi prošnjo za razpis sem pošiljala zadnji trenutek, dan pred pogrebom bližnjega družinskega člana. Vendar mi je uspelo. Bila sem sprejeta na razpis. Zakaj? Zaradi tega, ker je ta oseba umrla? Ja, to je bila moja prva misel. Vendar ne, sprejeta sem bila, ker sem pisala s srcem, ker to sem si želela in si še vedno želim delat. Ker je to bila moja srčna želja in ja, septembra odpiram podjetje ravno zaradi tega razpisa in vem veliko več, kot bi, če ne bi bila sprejeta.


Ne bojte si želeti velikih želja, ne bojte se delati velikih stvari, ne bojte se sanjati svoje sanje, ne bojte se živeti. Vse to vas pripelje do tistih trenutkov, ko boste ugotovili, da sreča ni odvisna od drugih, ampak od vas samih. Vi ste največji človek na svetu, kateri lahko dela največje stvari na svetu. Res je, da bodo te stvari največje samo za vas in jih boste videli samo vi in še nekaj istomislečih posameznikov, vendar v svojem srcu boste vedeli, da je to vse kar imate in nič ne more spremeniti tega. To je največja stvar, najboljša stvar in vi ste jo ustvarili in ste res ponosni nanjo. Pa čeprav je to pobran kovanec strejši gospe, pogovor z osamljeno osebo, nasmeh žalostnemu, topel objem nekomu, kateri objem potrebuje. Tudi to so lahko velike želje in velike stvari in tudi tako lahko delite srečo. Sreča, želje in velike stvari, katere lahko naredite, so čisto blizu nas, samo opaziti jih je treba.

Ni komentarjev:

Objavite komentar